رویدادها آرشیو خبر ها
بازیکنان یوونتوس نگران آینده ی خود در بازار نباشند

بازیکنان یوونتوس نگران آینده ی خود در بازار نباشند

از سر گیری دوباره رقابت ها با چنین شرایطی مشکلات خاص خودش را دارد و مربیان برای رسیدن بازیکنان شان به شرایط مسابقه و امادگی کامل تمرینات را با دقت دنبال می کنند و امیدوارند در طول تمرینات و یک ماه و نیم باقی مانده به پایان لیگ بازیکنی را از دست ندهند.

 

مائوریتزیو ساری، مربی بیانکونری نیز شدیدا به دنبال کسب پیروزی در سه جام پیش روی ست و به بازیکنان خود تاکید کرده به صد در صدی امادگی هر کدام شان نیاز دارد.

 

گفته میشود در این یک ماه و نیم برگزاری رقابت های سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان، تمام بازیکنان در ترکیب قرار خواهند گرفت و هیچ بازیکنی نباید نگران آینده خود در بازار نقل و انتقالات باشد.

 

با این حال شایعات روزهای اخیر در خصوص آینده ایگوایینن و برناردسکی شرایط این دو بازیکن را دشوار کرده اما ساری تاکید دارد تمام بازیکنان در شرایط فعلی جزیی از تیم و گروهی هستند که باید تا آگوست تنها به یووه و عملکرد قابل قبول و رضایت بخش شان در این تیم فکر کنند و در ذهن شان هیچ چیز جز یووه نقش نداشته باشد، او حتی با این بازیکنان و سایر مهره هایی که احتمال ترک و فروش شان توسط باشگاه در پایان فصل وجود دارد خاطر نشان کرده که این می تواند فرصت دوباره برای آنان باشد هر چند که به نظر می رسد برای برخی از بازیکنان این فرصت به نقطه پایان خود رسیده است.

 

با این اوصاف ساری از هواداران نیز خواسته با دامن زدن به شایعات تمرکز بازیکنان را در این شرایط که تیم تنها به یک هدف و روحیه گروهی نیاز دارد، برهم نزنند و تا پایان فصل جاری صبر داشته باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: